luni, 24 decembrie 2018

Mirela IANUŞ DINGA – „STRIVEAI SECUNDELE DE FAŢA OGLINZII”


Mirela IANUŞ DINGA – „STRIVEAI SECUNDELE DE FAŢA OGLINZII”

OCHII TĂI

Ne feream de priviri ca de pietre,
ne cuibăream în scâncetele
ascuţite ale fântânilor,
părea că duşumeaua lumii
scârţâie la trecerea
unor îngeri
ce încearcă paşi de vals mut
pentru a-şi odihni aripile extenuate,
un ocean imens, oboseala,
un altar de nisip, dorul,
o lacrimă imensă, inima,
o clepsidră uriaşă
oasele mele
sughiţând în cenuşă,
o durere infinită
ochii tăi...

OGLINDĂ

Uneori mă dureai din oglindă,
mă strigai din oglindă,
mă curbai ca pe-o rază de soare
în oglindă
sub clopotul de iască al tăcerii;
paşii alungiţi ai vântului
frângeau armura
fumegândă a ceţii.
Striveai secundele de faţa oglinzii,
m-aşteptai în unghiuri sfărâmate
între linii neaşteptate,
zig-zag-uri obosite şi argintate
gândul meu se spiona
sinucigaş în oglindă,
dar mâinile tremurau
doar dincoace
de obrazul ei fără riduri.
Mirela IANUŞ DINGA
(CENACLUL LITERAR „CALISTRAT HOGAŞ”, TECUCI)